Toate produsele din magazinul _______________sunt insotite de certificate de garantie.

___________SRL  va inlocui orice produs achizitionat din magazinul ____________, utilizat in conditiile specificate, care prezinta defecte de fabricatie sau material. Imperfectiunile minore, urmele de suprafata cauzate in timpul transportului, variatiile minore ale culorii nu sunt acoperite de garantie. Garantia exclude deteriorarile provocate in urma utilizarii improprii sau a neglijentei, curatarii inadecvate, accidentelor, incendiilor.

In cazul unor reclamatii, ____________ va examina produsul si va decide, daca este acoperit de garantie. In caz afirmativ, fie va repara produsul defect, fie il va inlocui cu un produs identic sau asemanator. Daca produsul este acoperit de garantie, _____________va acoperi costurile pentru reparatii, cu conditia ca produsul sa poata fi reparat fara costuri speciale. Acest principiu nu se aplica niciunei alte lucrari de reparatie care nu a fost autorizata de catre companie.

Garantia nu acopera costurile de transport catre service-ul ______________.

In maxim 15 zile calendaristice produsul va fi din nou functional. Timpul de service se calculeaza din momentul in care reclamatia a fost inregistrata si pana la momentul in care produsul a fost predat clientului.